Thursday, April 28, 2016

Penghujung April 2016



Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah my life is getting better, more colourful and more happiness with someone i love the most. First time in my life, i live with the person that love me and i also love him too day and night. Every second and every minute.

Kami kenal tak lama cuma dua bulan dan kemudian nya kami disatukan. Jodoh pilihan Allah untuk aku. Jadi kami masih dalam fasa manisnya bercinta hokeyyy! 

Lepas majlis kahwin belah aku kami ke Koh Lipe untuk berbulan madu. Manakala lepas majlis rumah suami bulan mac, awal April kami berangkat ke Korea merasai musim bunga disana. Syahdu, romantik, sweet semua ada. Izin Tuhan, bertahun menanam impian dan akhirnya aku dapat pijak kan kaki disana.

Hari ni kami akan pulang ke kampung halaman tercinta di Kelantan. Balik nak jenguk anak. Rindu pada tanah halaman. Jauh mana tanah rantauan pasti akan merindui tempat yang dibesarkan. Itulah aku. Aku yang tak punya banyak masa dengan keluarga. Sejak jadi dewasa ni terasa ciput masa yang ada, cepat betul masa berlalu meninggalkan aku sendirian.

Azam aku pada Mei nanti, nak try adjust untuk punya masa dengan keluarga semaksimum mungkin. :)

I am a wife to a husband. :)



No comments:

Post a Comment